perjantai 1. kesäkuuta 2012

Hyvää kesäkuuta!





Niin paljon puuhastelua että ei tunnu ehtivän mitään kunnolla!
Olen kiihtyvällä huimalla vauhdilla edistynyt sukututkimuksen kanssa. Saanut kuvia kaukaisien aikojen sukulaisista roppakaupalla. Postipoika toi tänään kirjan jossa on esi-äidin veljestä artikkeli.
Olen keksinyt tänään ainakin 3 sellaista arkistoa johon pitää vielä ottaa yhteyttä. Teen muistilistaa tästä kaikesta, muuten sekoaisin saappaisiini.

Olen kylvänyt Virosta ostamiani siemeniä parvekelaatikoihin, kitkenyt tarhoja, kaivertanut entisten omistajien asettelemia tarhanreunuskiviä maan pinnalle jälleen, istuttanut kukkia ja perunoita. (istutetaanko perunoita?)



Olen ihmetellyt miten raparperi voi olla jo niin iso että siitä on pakko tehdä muutama satsi piirakkaa ja mehua heti alkuviikosta, kun saavun viikonlopun riennoista kotiin. Olen taivastellut kellarin vieläkin viime- ja edellisvuotisista mehuista ja hilloista notkuvia hyllyjä... ja miettinyt mihin mahtuvat ne uudet satsit, joita pian sinne taas jemmataan.


Hyvä alku kesäkuulle siis. Kivaa ja kiireistä!




Ei kommentteja: